【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

6/03/2005

出camp lu...

今朝差唔多8點半先醒,一起身就沖涼先!!同埋刷牙...
沖完得番十分鐘食早餐的時間,拿拿聲跑去飯堂!!
有火腿通粉 & 腸仔 & 春卷,正呀~~
食完就等到10點去玩game,射箭 & 爬繩網~~
我揀射箭,第1次玩咋,都要用幾大力架,要輪流玩,
每次要射4/5支,射左3次,都有幾支射中個靶,算幾好啦~~
之後趁有時間剩,去埋爬繩網!!
開頭都唔係好掂,爬繩梯都搞到震震下...
有1關我覺得好難,要企係d無蹬直的繩上面過,
好彩有家和拉住我d重心腳咋,唔係的話一定過唔到...
另外有1關係要爬過得2條打交叉的繩,仲要掂唔到中間個車胎...
係中途停左陣,諗左點去平衡,慢慢過,卒之俾我征服左!!yeah!!
last係坐用繩&車胎整成的吊車,好刺激!! 但係就一身汗...
食埋lunch就收拾行囊,差唔多2點離開...
又要行返果條路,又曬又熱,又係要避過好多蜘蛛網呀...
出到去巴士站等車,係隔離的士多hea,因為好熱...
上車之後舒服晒,因為有冷氣,同荷蘭豆一齊聽住mp3~~
去到西貢市中心就分頭,其他人搭小巴出市區,
我地5個人搭巴士去鑽石山地鐵站...
去到見到間好大的美國冒險樂園,就入去行個圈先搭地鐵...
返到home的時間係5點... 我諗今晚一定好好訓架喇...

0 Comments:

發佈留言

<< Home