【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

6/04/2005

踢波+踢波+返教會+唔見電話

6點就起左身,約左荷蘭豆去青衣公園同子彈一齊踢波...
去左青衣城,等到7點都唔見荷蘭豆,自己去左青衣公園先...
去到又見唔到子彈... 自己又無帶波...
等左一陣荷蘭豆黎左,佢帶左波黎,就射住波先~~
過一陣,人地鬥波,我地就係場邊猜波,子彈差唔多7點半先到...
跟住就鬥波,d人都唔係好勁... 連自己友都係...
踢到8點,我地贏2球,我有球用後腳助攻呀~~
之後book左場,精英足球邀請賽,小學黎既...
無波踢,去左食早餐,跟住就返番屋企打機喇...
一早約左江生踢波架,雖然落雨,但都照踢,
2點幾去到,因為無乜人去,得10個,就5打5,
完全係挑戰體能極限,因為個場好大,仲要只可以係小禁區射波...
我都可以入到幾球,算幾好啦,因為個個都怕跣腳,得我一個人肯跑...
抖一陣之後又踢過,今次5打6,係我地5...
已經唔夠人架啦,家俊仲要唔肯跑,波都唔肯追,我地就走到死咁滯,
跑到好辛苦,但係都係輸... 不過我地都入到波,唔會輸晒...
4點幾go home換衫,同暴龍返教會...(連祖記對傑志都唔睇!)
去到又係聽佢講道理,將個電話校做無聲,費事噪住佢啦...
今次又有d講得幾arm聽,係講做領袖既,
點樣去帶動一個群體,原來只要有好的品格就得,
其中有4種必須的品格:順服、積極、忠誠、聖潔
聽完就搭的士去翠豐臺玩小組活動,點知落車先知跌左個電話係車度...
打過去,個司機應該都聽唔到,因為未校番做有聲...
無晒計,小組住先啦,唱歌,之後玩「我係死傻仔」,我輸左4次...
跟住入房,分享呢個期內的騎呢野,fanny真係好騎呢,
去溜冰果陣去摸d fd屎忽,點知認錯左第2個人...
之後打去我個電話試多次,終於有人聽喇,個司機執到呀~~
佢真係好有心,出左深水埗果面,都車番過黎俾番我~~ thanks!
小組完就去龍記食飯,有得睇返場波的精華! 正!
祖記好似讓人咁,下半場放軟晒手腳,俾傑志追番2比2...
12碼戰又係講運,強隊黎親都係輸俾傑志,今次都唔例外...
11點幾同暴龍、小玉走,行到咁上下得返我同小玉2個...

14 Comments:

  • 返教會好...咁你黎緊呢個星期六仲返唔返呢??
    記住reple返之前d留言呀...

    By Anonymous 匿名, at 7:14 下午  

  • reply._.
    死la...真係似爭寵咁feel變到一隻pure寵物咁!
    妒忌海狗中!~(好驚wor...點解會咁gei...)

    By Anonymous 匿名, at 7:26 下午  

  • 唔想返喇.. 又唔係信...

    to ball:
    你鍾意人囉.. 咁簡單...

    By Blogger 【海狗】, at 10:49 下午  

  • 我想打粗口._.

    By Anonymous 匿名, at 10:53 下午  

  • 唔好屈我._.
    呢期你係第三個咁講._.
    救命!!

    By Anonymous 匿名, at 10:55 下午  

  • so,無得唔認啦!!

    By Blogger 【海狗】, at 11:06 下午  

  • 很想送你sky最鍾意用果兩個字._.
    三條友講就係事實?
    之前夠有九條友話la(唔係主人)._.
    又唔見個答案係?_?
    總知...而家唔係...你都係想我呢個大假想 敵講呢句jey~你最終目的都係呢樣!~
    海狗!~你唔洗唔認la!你已經重拾中一的感覺!!!!一定係!!!
    (唔好問我將來...as my about said:we can only say at this moment but no one can say in the future)

    By Anonymous 匿名, at 11:14 下午  

  • 你唔係唔抵得果次同邊個賭我鍾意邊個要cut野下話!(所以先咁堅持我係?!)
    你同個知gei賭(actually係同個答案賭..)
    唔輸都幾難..
    係wor!你cut左野比佢未!!

    By Anonymous 匿名, at 11:16 下午  

  • 呢d關於人地咁細緻既都記得...
    好難話唔係你喎...

    中一...
    少不更事,
    況且連佢都知我地一d可能都無,
    你咁介意我講你同佢,莫非...

    (一個好多人公認的事實:
     自己鍾意的人,
     一定要將佢「許配」俾另一個人,
     盡量令自己「洗脫嫌疑」!!)

    p.s. 唔好諗住話番我鍾意佢,
         原因係我夾硬將佢「許配」俾你

    By Blogger 【海狗】, at 11:57 下午  

  • 你都識講咩叫無可能...
    不過呢期學識一個term:there is no "must" in the world
    你第一句講咩先?你講佢r...
    佢d野之前真係記得仲熟過溫CE d野la...
    有人都話我直頭係佢本data...
    不過而家...um...不予置評
    i mind since she is my master!~
    呢d野無得夾硬黎...
    就算比你有盡一切...有最了解(可能)...有埋專一的心(呢樣重要)什麼樣的
    不等於你會成功...
    況且...我同主人嘛...
    呢d唔洗講都知無可能la...
    btw...點解三個都要咁講...
    咩真係咁似咩?

    By Anonymous 匿名, at 12:07 上午  

  • 你真係唔知架? 寵物男孩...

    By Blogger 【海狗】, at 12:29 上午  

  • 下...知咩野?
    又關寵物男孩事?!
    寵物情緣我就有睇過...
    喂..真係唔係好知你講咩wor...
    好一五一十講黎聽聽好wor
    唔好等我住係個鼓入便好wor

    By Anonymous 匿名, at 12:32 上午  

  • 你上大陸d forum
    問一問就知架喇...

    By Blogger 【海狗】, at 10:34 上午  

  • so y don't u tell me then?
    although master may mind if the answer is quite terrible,u must tell me!
    or u tell me by icq..

    By Anonymous 匿名, at 4:53 下午  

發佈留言

<< Home