【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

6/29/2005

book左林士德踢波~

今朝11點幾起身,無野做,無聊得滯,就睇電視...
無錢喇... 買2個包食當早餐...
去林士德踢波,book左場1點-5點,點知去到只係見到烏蠅...
等到2點先話夠人... 果陣阿廖都到埋lu...
自己人鬥,求其踢啦,黎黎去去都係踢我幾個架姐...
輸左球先,之後贏番2、3球...
李惠利果d黎左lu,同佢地鬥啦~~
我唔踢住,因為日日踢,有d累...
我地d人,唉... 踢極都無乜具威脅性既攻勢...
之後俾人地入波先... 我都踢喇,因為遲d亞斯理杯可能會對佢地,
所以我踢得比較落力,都扭到喎~~ hehe~~
我地變得夠踢,仲入番佢地波tim~~
踢多2、3次,5點lu,華森果d黎左跟隊,
我地明顯無佢地咁勁啦... 仲要肥燊守龍,輸...
華森仲要係阿廖面前射遠柱死角入...
去左買野飲&野食,因為我未食lunch呀...
之後華森佢地唔夠人,我幫佢地,贏左波~~
不過又有人book左場...
係另一面跟隊,同班阿叔踢,佢地勁到丫...
我落左場,得個跑字... 掂左2、3腳波... 輸左... 唉...
踢到7點幾go home lu... 仲要落雨喎...

0 Comments:

發佈留言

<< Home