【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

6/28/2005

畢業典禮 + 打機 + 踢波

今日要早d起身,因為要上畢業典禮呀...
約左魚子果d 8:30係荔景等,不過我到果陣只係見到小喬...
去到就傾計,傾左陣就入去,
同阿迪、子彈坐,子彈又係咁喇... 一坐低就訓...
都係咁傾計,因為真係好悶呀...
講到無野好講,搵野玩啦,猜輸就俾人玩...
子彈猜輸,我地叫佢問坐前面果d中3拎電話/icq~~
不過佢又有d淆dee喎... 最後都拎唔到...
最後遊藝表演,管樂團表演,都幾好聽喎~~ 個指揮都幾型~~
同肥燊、阿迪、liuway走,搭船去尖沙咀食野,
d野幾貴,唔係幾好食,唉...
返大窩口,去小肥home打機,winning 8~~
同阿廖、小肥鬥save,我贏晒,haha~~
之後去7人場,叫埋阿華黎,同人地一齊跟隊鬥波...
一路踢都贏呀~~ 勁!! 我都入到波既,不過都係覺得狀態未足...
小肥又有d持住自己勁咁,成日扭,不過踢得都幾ok la...
之後有2班勁人黎左,我地照踢呀...
拉左2個未見過既人,同我地差唔多大啦,估計係新搬黎葵涌村果d...
佢地都幾勁喎,對住d勁人都俾到波,無怯場,仲有射門tim!
第1場我打龍...不過小肥好快入波,個波無力都通左人地龍門大細...
第2場踢左好耐都win唔到...
有球人地角球抽埋黎,我見唔頂會輸波,就頂番個波出禁區,
好痛呀!! 頂完之後個頭好似爆咁滯...
最後係見到人地龍門企得咁出,覺得有d睇我地唔起!
我都唔理咁多,未過半場笠死佢!! 個feel好正!!
最後果場又係踢左好耐...
踢到無晒力喇,仲要缺水... 之後阿廖俾人大腳過左頭,
人地控定射近柱,個波擦內柱彈入...
過阿波羅買野飲!! 再唔飲就缺水喇!!
之後去左亞斯理,整比賽d野...

0 Comments:

發佈留言

<< Home