【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

6/26/2005

去沙咀道踢波~~

11點起身,帶個妹去《新興》食早餐...
食完就玩電腦... 又係例牌,玩icq,上網咁啦...
借左2本書,都無乜心機睇,唉...
因為只係約到4個人踢波,所以揀左去沙咀道踢~~
得我、小肥、阿廖、金貓...
去到對黑柴佢地,拉埋d唔知咩人,又落到鬼咁大雨喎...
好多積水,推唔到波,又斬唔起d波喎...
輸左幾場,之後就俾人book左場...
又另一面踢,同黑柴果d一隊,對人地~~ 有輸有贏咁啦...
因為我地人多,場場都要猜人走,不過我猜極都有份踢~~
人地都有d茅,踢我後腳既... 爭d pk...
最後對阿廖d fd,佢地拉左屎忽痕打龍...
笑死我地,好似去到做「二五仔」,係咁俾波我地~~
最後我都入到波... 不過都唔係好掂...
因為都2、3日無郁過,無狀態...

0 Comments:

發佈留言

<< Home