【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

6/27/2005

5人場踢波...

today 11點幾醒,食完早餐,
又到例牌既玩電腦喇~ 當然又係icq &上網啦~~
玩到3點幾,同阿廖去亞斯理,搞手續,
參加亞斯理夏令足球盃2005呀~
點知kim sir又唔係果度喎...
是但拎張紙,填好晒d人既資料,遲d先俾kim sir啦...
跟住上左小肥home,玩左陣三國無雙...
佢地話踢波,其實我唔想踢,不過都去啦,唔係會好悶...
換衫,去到5人場,有老林果d囉,
臭汗仲敢黎喎,仲同我地扮晒fd咁...
諗住請我地飲茶字典就當無事... 邊有咁著數丫~~
我地跟隊啦,已經無左輸要跑圈呢回事了...
我地都係咁win~~ 只係輸過1場而已...
不過小肥太多死扭,要改喇... 輸果場就係因為佢死扭...
之後咩獅子會隊長阿康都有一隊黎,同佢地鬥,點知又係因為小肥而輸...
唉... 又要係場邊餵蚊喇...
之後踢多2場就走lu...
今晚要早d訓呀~ tmr要去畢業典禮呀...

0 Comments:

發佈留言

<< Home