【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

7/09/2005

帶人聽講座 + 陪小肥食飯

今日約左暴龍、潘廷&梁桂鋒去聽升學講座,我無食早餐出去,
暴龍好好,無遲到,潘廷遲左幾個字...
梁桂鋒仲衰,無到,又唔同我講聲... 搞到我地白等...
上到去,有位,坐左半個鐘先開始呀...
我又聽埋一份,聽多次,今次講得詳細過上次,
聽完就同阿sue、珍珠果d傾下計,
走lu,潘廷話想報,希望佢真係會報啦...
去荃灣搵埋wayne先食野,果陣差唔多4點... 餓死我了!
去食北京拉麵,又好食,又抵食~~
食完陪埋佢地買game,之後返屋企,無去教會...
夜晚陪小肥食飯,因為佢tmr生日~~
一齊去龍記食,見到stanley...
4個人叫5碟野食,食唔晒,總之全部都食到好飽!
小肥先勁,食左2大兜飯先食得飽...
食完就帶小肥去機鋪見識下,無人睇得出佢唔夠秤...
之後上左網吧,打左1個鐘CS~~ 11點go home~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home