【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

7/31/2005

林士德踢波、去沙嗲王食晚飯

不知不覺已經打左半年日記喇...

今日本來諗住去睇ahy架,食早餐果陣連相機都拎埋去架喇~~
不過食完之後就落雨,唔想成身濕晒咁出到去...
所以決定唔去,留番下次先拎d野俾ahy簽名~~
之後就係home打機,悶...
阿廖都話悶,4點無雨,就話約人踢波~~
約唔到小肥,因為佢病左,聽講仲發燒... 希望佢快d好番!!
約左家俊、阿邦,去林士德~~ 去到有阿華、阿叔~~
跟隊,班人係大窩口見過,不過無同佢地踢過,
點知佢地都幾茅,有個人射波果陣唔收腳,踢落阿廖度...
我忍唔到,就係咁扭佢地,又狂勁射個龍!
之後有球我禁區頂控定對住個後衛黎抽,
佢都驚啦,避波,俾我射左入龍...
之後連贏幾場,家俊都入2球,連阿華都有入波~~
開始有d腳軟喇... 可能係前2日踢得太多的關係啦...
俾人係咁攻,好彩有肥蘇打龍,先唔會失波...
不過,之後俾人角球直接射入... 唉...
跟住買野飲,阿華同阿叔都走喇,我地都唔踢啦...
問樹熊借電話,不過搵唔到人,
就只係得我、阿廖、臭汗3個出去食晚飯咋...
去左搵沙嗲王、扒王之王,最後決定去平d既沙嗲王...
點知去到都唔平得去邊,計過好似唔多夠$$...
食完之後,臭汗去左銀行拎錢,我同阿廖趁佢出左去,
叫左2個雪糕食,諗住唔俾佢知啦...
食完,d人都唔幫我地收碟喎...
之後臭汗返黎,佢成身濕晒,因為落大雨,
佢睇到d碟,問咩黎,我地呃佢話係間野送俾我地食架啦,
點知埋單果陣張單有印... 仲俾佢睇到...
佢當食左我食,因為佢無係我生日果陣陪我喎...
之後就行返大窩口... then go home...

0 Comments:

發佈留言

<< Home