【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

7/29/2005

「派傳單」見唔成 & 踢波全勝~

11點就自己醒左喇... 唔知做乜咁早...
去食早餐囉... 之後又係打機...
2:30就同小肥、奧雲去食北京拉麵,
食完一齊去愉景新城既直銷中心搵工,
因為話果度請人派傳單...
去到問,原來見工要去到觀塘度見...
又見到阿華,佢係home悶,周街行下喎...
搵埋阿廖,一齊去睇下d體育用品鋪頭~~
之後分道揚鑣,我同小肥去左新之城間機鋪打機...
去到唔知玩乜喎... 又係是但玩d賽車game...
又見到肥衍,原來佢係果度做...
玩完就搭地鐵去葵芳,去到新都會對面個場,一個人都無...
企係碟鋪門口睇「雀聖」,又幾好睇喎~~
之後又搵埋阿廖,去左林士德,換好衫,等齊人就跟隊~~
有阿叔&顧超文d人,不過都唔係我地對手~~
我地連勝呀!! 一場都無輸到,超勁!!
因為有小肥、阿廖、德仔、龍哥、樹熊、阿dee...
完全係一個屈機的陣容...
之後m記青訓,小肥踢先,我、阿廖去買野飲,之後再睇佢踢...
超大雨,諗過唔踢架喇,但係都黎左喇,咪踢埋佢囉...
本來大窩口鋼門果班都叫我地踢波架,
但係都無場、又無時間、又唔夠人...
到我同阿廖練,得小肥1個係場邊幫我地睇袋...
練斬波,我地梗係好掂啦~~ 因為我地有「質素」嘛~~
因為大雨,今日人少,可以鬥波鬥全場呀! 正!
最後我地係win 3:2架~~
如果唔係個龍門on9,我地可能唔使失波tim啦...
走,3個人去左葵涌廣場入面既「日昇」食車仔麵,
又幾好食喎~~ 不過原來做埋下個月就無得做...
之後行左陣商場,同小肥搭地鐵走,見到家誠~~
今晚又打三國誌,用曹操,卒之俾我統一全國喇,haha~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home