【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

7/30/2005

mandy送生日咭俾我!

11點幾起身,捱到12點去食早餐...
無咩胃口,而且又要儲錢,所以去買麵包食就算...
打陣電腦,1點就去屯門,mandy有function!!
搭巴士果陣睇風景,又影左d相,
仲見到有架撞到就快散既的士...
一去到,紙皮就話有野俾我,搞到我唔知點算...
原來係張生日咭,重點唔係度,
而係張咭係mandy送俾我架!!
真係超開心! 好感謝佢咁有心~~
可以去力捧一個咁有心既artist~~
真係覺得自己好幸福架~~
佢仲畫左個蛋糕係我張生日咭上面,
雖然係睇得唔食得,但係係今年生日唯一既生日蛋糕...
之後等左好耐,mandy都出場喇~~
我今次叫得特別落力,因為我要以行動話俾人聽,我極度支持佢!!
活動完左,mandy仲對住我講生日快樂~~
嘩! 開心到唔識形容喇!! 總之好多謝佢!!
佢係我今年生日最值得高興的!!
之後就自己搭巴士返荃灣,再行返大窩口...
今晚,一定記得睇「鋼之鍊金術師」、「魔剎」!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home