【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

7/10/2005

同羅馬網既人踢波(整親隻手)

今朝起身落雨,不過都同阿廖去踢波,約左roma球迷網既人~~
去到我係遲到既,所以都就做帶路,將功補過啦...
去到林士德,有人喎,跟隊踢囉...
果班人其實唔係好勁,可能因為我地d人唔熟,唔夾啦,
踢得唔好,後防好亂! 係咁俾人入波...
之後我地有機會入波架,阿廖斬俾我,我單刀架喇,
點知果d人都好茅,明知踢唔到個波都出腳,
我俾人從後踢跌,仲拗親隻左手tim... 有排痛喇!
我地其實都踢得唔差架喇...
都有d射門,仲有下中柱tim,可惜就係無入波運啦...
之後林士德班阿叔又跟隊,同佢地踢仲難踢呀,
俾人係咁搓... 搓到無氣啦...
踢多幾分就走lu,一齊去葵涌廣場既金星食飯,
食完就同阿廖搭43 go home...
打機,訓左陣,又再打機...
無計啦,鬼叫整到隻手咩,唉...

0 Comments:

發佈留言

<< Home