【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

7/11/2005

手痛,夜晚都要踢波...

唉呀... 整親隻手,咩都做唔到呀...
食完早餐返屋企諗住睇電視,原來《少年包青天2》已經做晒喇...
無計啦,玩電腦囉...
唔想開工,唔想打電話叫人聽講座,因為覺得無人會聽...
成個晏晝打yahoo桌球,
我玩到2個account都過左1900分喇...
跟住就hea喇,睇有線,都唔記得咩戲喇,總之無聊啦,
之後打winning,打到roma又埋拎冠軍...
食完晚飯去踢波,因為踢波唔係用手架嘛...
去到我地要6打7呀,因為阿廖未到,不過佢黎到果陣,
掂左幾腳波就輸左,輸我cup唔過人地...
之後問果個阿叉叫咩名啦,原來佢叫surendra,
仲問佢拎埋電話喇,以後會叫埋佢一齊踢波~~
sunny、君傑佢地都有黎,不過佢地太耐無踢,
好似無以前咁勁,抑或係我地進步左呢?
本來都輸架,之後小肥肚痛走先,家俊又跟住走...
佢地幫我地,仲有個好高既幫我地打中堅喎~~
咁最後就贏左幾球先走,surendra都頭鎚入波~~

2 Comments:

  • 亞叉好波.
    我諗以後踢波都夠人架啦.
    又多2個.
    唔洗叫梁家威落黎架啦
    要亞叉好過

    By Anonymous 匿名, at 1:43 上午  

  • 我仲想講呢
    d亞叉好似好多波3咁
    遲d同佢熟左唔知佢會唔會比幾件我地呢
    哈哈. . .

    By Anonymous 匿名, at 1:45 上午  

發佈留言

<< Home