【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

7/12/2005

training+謝師宴...

今日開始係連續為期一星期既training...
9點起身,去太子,遲左少少到,不過好彩都有位坐...
由 frankie + MM 等大人物講下點解會搞呢間HKUE,
又分析左香港黎緊教育界會點樣可以賺好多$$...
有d都幾arm聽既~~ 當免費上下堂囉~~
之後go home,食完飯就搵埋阿廖,
一齊去見工呀~~ (送外賣飯盒果d,$25一個鐘)
搵左好耐先去到,仲發現左偏僻既橋底有個5人場...
填完表,講左2、3句就走得,等電話喎...
仲有時間,就同阿廖行晒葵芳2個廣場...
見到《蔡汶家-homemade》隻碟,好想買,
不過驚之後唔夠錢使,所以唔買住... ($59咋,好想即刻買!)
又見到《第16屆cash流行曲創作大賽》隻碟減到$29...
好彩我懶,仲未買,係時候趁低吸納喇~~
之後自己1個去逸東酒店,去到得好少人,因為我早左好多到...
隨後發現大部份男仔都著西裝去...
搞到我同美女果d俾人ignore左...
買左副啤牌,但係打左2鋪就無人玩喇,唉...
都搞得好成功呀! 好多遊戲玩,好開心,
又有好多珍貴片段既回憶(包括冷笑),真係畢生難忘架!
d野食都好正,我勁食壽司,因為佢整得太好味了~~
之後我地又猜,輸左要食勁辣壽司,我無輸過!! hehe~~
又傾計,又影相咁,搞到12點先走...
想搵地方hea下先返屋企,去到機鋪,又收檔喇喎...
無計之下,一齊去青衣鋤dee,
玩到2點同荷蘭豆搭的士go home...

0 Comments:

發佈留言

<< Home