【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

8/01/2005

踢波 & 踢波...

9點半,家姐叫醒我,因為我約左人踢波,
不過我見太陽咁猛,唔想踢,就繼續訓...
11點,梁勇打黎叫我去... 唉... 去喇!煩!
去到,都幾多人,久未露面既阿聰都復出喇~~ 不過真係好曬...
又熱又曬,我除衫踢喇... 唔係真係會中暑...
鬥波,唔係好跑得郁... 不過都入波...
踢左2分咋,1:1,之後d人就開始走,痴線...
踢左少少就走,都唔知踢黎做乜...
都夠7、8個,就同人地鬥波,人地有個哥哥仔之類,
都幾勁,可惜其他人好唔掂...
我地係咁入波,不過都俾佢地入到幾球... 總之贏好多~~
踢完,去食野... 卒之有野食入肚喇...
去上次小肥介紹既「日昇」食車仔麵~~ 正!
得番我、阿聰、梁勇、明仔 4個...
因為有時間,去左機鋪,點知阿聰個樣太過似細路,人地查佢身份証...
佢又無帶喎,就好無奈咁係門口等,我地自己入去玩...
我陪左佢一陣,就入去打,玩左隻賽車game,
$4盤,好似貴左d,不過好好玩!
唔難控制,畫面質素又一流!
係入面又見到嗎啡、金瀧,同埋組長銘...
組長銘今日好無運,玩足球game場場都係互射12碼先黎輸...
我返home拎場紙,之後再返林士德,
去到無人跟隊,就唔清場啦,同d阿叔踢...
唔難踢,不過我有d累,而且大脾內側開始痛...
踢左1個鐘就走lu...
今晚又係買三寶食,不過真係好好食!
曬到好黑呀,就黎皮膚癌架喇...
原來今日要返學校做綵排,我唔記得左...
最後唔使我做lu... 都好既,因為我都唔會幫到d咩忙...

0 Comments:

發佈留言

<< Home