【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

8/02/2005

搵到工做喇~~

今日食完早餐,就同阿駒出觀塘見工...
去到就果間搵美容院,我地係應徵問卷調查員...
又係咁填表、跟住就見,點知一講就請...
我地揀做兼職,$15一個鐘,做到一張單就有$40...
不過,我覺得有d似呃人咁... 就唔多想做...
行去apm果邊,搵「直銷中心」見傳單員...
填完就等,之後就話個見工的同事出左去,
叫我地返屋企等電話喎... 即係間接話唔請啦...
就返葵芳,因為阿駒話想見茶餐廳...
去左阿聰之前做果間,佢話請人~~ 正!
本來係2個請晒,不過阿駒寫15歲,
果個人見到就話唔夠16歲,唔請喎...
陪阿駒周圍行,睇下其他有無話請人咁...
之後陪佢去荃灣,去左愉景間惠康,不過見唔到明仔喎...
搵左個經理,寫低左d個人資料就去左「滋味街」食野,
食完去左阿廖做果間問,佢話暫時夠人用,
又係寫低左d資料,之後就go home...
今晚都有踢m記青訓,練頭鎚,有d悶...
之後鬥波算好d既... 不過都係無乜心機踢...
聽日開始要捱世界喇,有ahy d歌陪住我,
再大壓力都無問題~~ hehe~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home