【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

8/03/2005

返工第1天!

尋晚上網搵升學的資料,揀左某幾間中學去升,
而家機會最大的應該是石籬天主教中學...
3點幾上床訓,不過成晚都訓唔著...
朝早食完早餐就去返工,去到咩都唔識,要慢慢學...
有人入去要安排坐位、斟茶,
人地唔食就要收碟,人地走就執乾淨d野,抺枱...
之後就跟人出去送外賣,再之後就要自己去送...
都唔係太難學既... 做左陣就上手了~~
過左2點,d人開始少lu... 無乜野做...
去到5點,家俊黎見工...
之後我食埋飯就同佢一齊返大窩口~~
一d累,因為尋晚訓得唔好...
要快d搵到我既第1桶金! hehe~~

2 Comments:

  • 你又好啦,搵到野做...我就冇啦~
    係邊間茶餐廳呀??

    By Anonymous 匿名, at 6:01 下午  

  • 唉...唔好做幾日就唔做呀!!
    但係聽你講話要做13個中
    就真係好辛苦喎
    比我一定搵其他
    我知道亞聰點解唔做啦

    By Anonymous 匿名, at 12:21 上午  

發佈留言

<< Home