【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

8/04/2005

返工第2日... 夜晚踢波...


 ↑ 我條女,你信唔信? haha~
   都幾靚女架~~ 中俄混血兒,藍色眼架!

今日好似尋日咁,食完早餐就返工...
老細好似唔多like我...
成日話我呢樣唔好、果樣唔掂咁...
嫌我手腳慢、唔醒目喎...
大佬呀,你坐係度叫人做野,梗係咁講啦!
試下我點你做野丫! 你仲唔做到成隻狗咁~~
仲有個bobo又係衰既,又係係咁話我唔掂,
又話再係咁就換人做喎...
咪又係同我咁高咁大,懶係野咁...
聽你講就係俾面你咋...
不過其他都好好人~~ 英姐好睇我架~~
成日俾d野我做,同教我點樣扮多野做...
傑哥又好好人,成日都幫我手,我唔識咩都可以搵佢~~
水吧英姐、收銀阿moon都係好好人,
總之就無人好似bobo咁啦...
希望可以捱耐d啦...
今日有人去左派傳單,搞到好多人叫外賣!
行左好多轉呀我~~ 有一轉仲要送5張單...
做到5點,食埋飯就走人,
叫我聽日收尾喎~~ (做到收鋪...)
夜晚去左踢波,同小肥上左去雞場,等埋阿廖,拉另1班人,
對之前係5人場好串果班...
幫我地d人真係好咋... 我地係咁輸,俾人入4、5球...
之後奧雲、阿邦到左,我地歸隊,即刻連贏幾場...
佢地驚再輸,就走人,我地同幾廢果班踢...
呢班可能以為自己好勁... 入到我地幾球就有d串...
我地去完OK買野飲,就再鬥過,佢地都係咁...
忍唔住,叫佢地出6個對我地5個...
之後就狂入佢地波,等佢地知下醜都好...
踢完,玩多陣射波,玩到球場熄燈...
場邊有副幾老土既眼鏡,我地就玩,猜輸果個要戴...
我輸左... 戴囉... 俾人笑...
之後玩到個個都有份戴,d人戴到好似哈利波特,haha~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home