【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

9/08/2005

支票拎唔到錢..

今朝又係咁,又係呢幾個人一齊返學,
不過多左2、3個,有阿銀、海豚... 其實我都唔識既...
返到去,一定係去男廁吹下風扇架啦,好快就上課室...
頭3堂係apply maths,
講左dvector既野,不過其實有d唔關事既...
計左d都ok難既數,不過到仲應付到既...
仲哥無返呀,無人可以俾我問tim...
小息,阿迪話肚餓,一齊買野食,又要食餐腿治...
3堂physics,AL & AS一齊上,
去晒lab,講黎緊個高考會考d乜、點考法...
3堂都係咁講,悶到死,咩都學唔到...
lunch,唔想再去文華度逼,就去左美心食,
無咩特別野,只係交換左電話咁...
原來阿俊好搞笑,係咁講有味笑話,我次次聽都會笑到停唔到!
睇佢個樣係好大隻,好正經咁架,完全估唔到佢可以咁講得笑架~~
返到學校就傾計,仲有同2個靚女欣欣&芬芬一齊傾~~
2堂pure maths,個miss就係唔記得我個名...
佢教得都算好,起碼我聽得明,追到個進度,計到d數...
之後叫我出去寫一條solution,我未計完就完堂lu...
last一堂要去禮堂,聽校長介紹「南昌銀行」...
勁無聊,唔諗住參加,就圍埋幾個人傾計,玩...
放學,一個人去葵芳,張支票真係拎唔到錢,要有戶口先得...
go home,諗住踢波,小肥都想去架,
不過搵唔到阿廖&臭汗,就無去喇,
小肥話聽日放學有得踢波,咁就聽日先踢啦...

0 Comments:

發佈留言

<< Home