【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

9/09/2005

選社幹事,係學校踢波

今日我最遲到,就俾人話遲到...
朝朝都果個時間出門口架啦,係等lift等耐左之嘛...
返到去有d頸渴,入左百佳買金桔檸檬飲...
小肥卒之都俾人捉佢染髮喇喎...
今日係day 6,頭2堂係中化,又搵2個人出去短講,
第1個講到自己係咁笑,但係就幾細聲,幾乎聽唔到佢講咩...
第2個係崩頭,佢講故仔,講自己同個老婦人係沙灘咩左,好搞笑!
跟住係英文,咩都住做過,只係叫我地訂英文報紙果d...
小息,又係無聊咁hea囉,又同阿迪去買飲食,因為肚餓嘛...
3堂physics,又繼續講果幾張maths既野,
不過又教左d向心力、睇圖、微積分果d,都幾快,
何成仲可能識晒,佢訓覺,俾我發現佢流口水!!
lunch,又去美心,行去果陣阿迪諗住搞笑,
扮拍人膞頭,點知俾人發現左,我地笑到郁唔到!!
飛機仔返左黎學校,同我地傾左2、3句就走lu...
小肥同阿曾就打籃球,只見他們成身都是汗...
oral,個net teacher仲未上堂,
班主任黎左,叫我地玩下數獨,又出左d physics問題俾我地,
最後仲派左d疊功課,叫我地星期1交...
last 2堂係英文,叫d人出去短講1分鐘,好彩又抽唔中我!
有個好搞笑,講咁耐笑咁耐,以為咩事啦,原來佢笑個miss唔記得計時!
放學,去左選社幹事,等左好耐先到我...
自問做唔到社長,但係又無副社長,諗住做下d幹事就算啦,
個miss又我話無信心,又同我講社長都唔係太難做,
最後問我如果有得做社長會唔會做,咁我焗住都要話會啦...
之後去踢波,淨係識小肥1個,好彩都仲有個阿曾...
同佢地1隊,場場都贏,屈晒人機...
第1次踢,已經入左3球喇! 睇黎以後又排入波喇~~
跟住同埋阿銀果d搭地鐵go home...

0 Comments:

發佈留言

<< Home