【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

9/22/2005

唔係太開心咋...

今日係mandy生日,係度祝佢生日快樂先!
睇報紙無佢的新聞,反而同1日生日既Theresa就有,
仲要講有成百幾人同佢慶祝... 唉...

今朝早d出門口,因為我要早d到,haha~~ 又係咁一齊返學呀~~
我都唔知講乜,但係我就係鍾意唔多出聲,有著默契地一齊走~~
返到去又係去坐,d人係咁圍住我地走黎走去...
2堂pure maths,講番statement,仲係有d唔明...
physics,係咁講,好似唔想停咁,小息都爭d無埋...
去完廁所就即刻去下面,得返1分鐘... 仲要唔理我,好快就閃左...
中化堂,小濤講短講,ok la,之後對閱讀理解,我唔記得做...
2堂eng,交住份作文俾佢先,唔夠字都照交喇...
阿迪present剪報,講到唔知點咁...
listening,做錯1個咋...
lunch,文華again... 之後又去下面一齊坐,傾計...
2堂apply maths,又計積分,唉... 一定要學識番晒先得!
last係自修,成班男仔就圍埋講搞笑+咸濕野,haha!
放學要test pure maths既MI,佢出得好易呀...
之後去開藍社既會,影相做board呀,見到面都無乜2句,慘呀...
搞掂就走,同小肥搭地鐵go home,係地鐵站見到荷蘭豆!
佢間學校係東涌,朝朝6點起身趕返學,佢係果間學校又無friend,
有d仲要係其他國家的人,包括尼泊爾、馬來西亞...
傾電話,so good! 當係今日心靈上的一點慰藉啦...

0 Comments:

發佈留言

<< Home