【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

9/26/2005

返學囉,有d down...

今朝6點半起身,7點先出到門口...
仲諗住佢到先,點知佢遲到喎,咁都好d,唔使佢等...
佢揹新袋,尋日買果個靚靚袋呀,仲用埋個新樽,上面個到期日係我個生日!
返到去之前落雨,2個人用1把遮,呵呵~~
之後又係落下面坐啦,去到得我地2個人,正! 做咩都得,haha~~
咪諗其他野呀,做功課咋... 教佢做maths~~
佢又作週記,不過又唔肯俾我睇喎...
2堂pure maths,個個都未做晒功課,
個個都話唔識做,佢俾多1日我地返屋企做好晒佢喎...
中化,聽帶,辯論,之後要做worksheet,條條都唔識...
小息,本來阿sir叫我搵佢,之後我話肚餓,佢俾我去食野~~
食左個三文治囉... 之後繼續中化,唉,亂做算喇...
2堂PE,落雨無得上,聽理論,又講皮下脂肪,又度下咁...
lunch去文華,佢又唔同我一齊喎,去食麵包...
阿傑打瀉左成盤野,好彩只係有少少係身度,唔係的話都幾難搞...
返學校,同佢坐,傾計,一齊睇fing&小肥影既貼紙相,
佢又話想影,下次啦,遲d出街一定陪佢影! 仲要陪佢買果隻鞋仔呀!
包包跣親呀,希望佢無咩事啦... 之後仲聽聞佢同佢條仔鬧交...
跟住佢話我聽fing & 江南星又嗌交... 唉...
好彩我同佢唔會咁~~ hehe~~
3堂apply maths,捱得好辛苦...
係咁計center of mass... 好彩都識計既~~
放學又唔走得住喎,要問miss拎錢,
不過佢又係咁同其他miss傾計,我地得個等字...
佢都要走先,唔等我喇... 等左成個鐘先問到,走果陣已經5點喇...
返到home都好悶,6點幾先同佢傾到陣電話,阿媽又係咁鬧我...
好down呀,落街買飯食,唔食屋企d飯...
其實目的係想自己行一轉冷靜一下,唔係真係想食飯盒...
食完就做功課,唔想出聲喇... 做做下就突然間諗起佢...

5 Comments:

  • 實寫同你的愛情一日遊la...

    By Anonymous 匿名, at 9:44 下午  

  • 無錯無錯, 好好笑呀!!

    By Anonymous 匿名, at 10:00 下午  

  • 咳咳.....
    有料到~!!!

    By Anonymous 匿名, at 10:20 下午  

  • 一睇就知咩事啦.....""
    咳多幾下先....""

    By Anonymous 匿名, at 10:22 下午  

  • 真係服左你!!!
    做做下諗起佢!!!多痛苦的事真係唔好話咩!!!!苦得很...
    電話都無得講?!...真係慘...仲要係你被人block...
    armarm開始係咁的了...真係呢...
    羡殺旁人...只羡XY不羡仙...ai!(where xy refer to an animal)

    By Anonymous 匿名, at 11:50 下午  

發佈留言

<< Home