【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

9/23/2005

午飯社長開會,放學練波入2球

今日早d起身,入青衣幫海豚手拎書,有woody同行...
返到去又搵位坐,之後又要幫人作英文作文...
返課室果陣有個人講晒粗口咁鬧人,有個miss叫佢唔好亂講野...
中化,阿仲無返,無人做短講... 講書,有聽架,唔多明...
2堂apply maths,繼續講center of mass,
計就好易呀,要明就好難... 我d積分真係唔掂嘛...
黎緊我一定要學返積分,搞掂apply maths!
小息,同阿迪買野食,之後就同個中化miss傾計,
佢話我地個樣好細路... 可惡!
落去見到fing fing俾人整到喊...
原來就係俾朝早果個人鬧,喊足3堂,連埋小息...
2堂physics,睇左阿sir以前d相,正!
講拋物線運動,唔難明,又唔難計...
英文,講野吹水咁,好似由開學到而家都無正規講過書咁...
lunch社長開會,同李順勤去酒樓買飯盒食,個人覺得唔掂...
講下黎緊社員大會果d野,要買禮物... 講完lunch都完喇...
3堂pure maths,講if and only if,
一d都唔難,原來背都仲學到既,唔使明既...
要出黑板計數,唔難,好似就計到...
miss又講下d私事、舊事咁,試過有學生上上下堂爬窗走...
放學,海豚走,佢腳痛唔練水喎,我就同小肥果d去樂富練波!
今日狀態唔係幾好,A grade又唔夠人,踢踢下仲要落埋雨...
不過我咁都入到2球,小肥都射入左個罰球,我地就咁贏2:1!
go home,食飯,無乜msn喇,因為今晚轉左傾電話~~
嘩~ 好開心呀~ 以後日日都係咁就好lu...

0 Comments:

發佈留言

<< Home