【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

9/27/2005

眼訓...

今朝又係同海豚拍住返學呀! 尋晚真係... 唉,我都唔想再講喇...
返到去又教佢maths,跟住坐埋一齊,好享受這些時間呀,
可惜d人又好噪,想靜下都唔得,搞到佢都發脾氣,我第1次見識到喇~~
唔理佢做d咩都好,我都咁鍾意佢架喇! 我咩都會包容佢架!
3堂apply maths,成個人都完全唔醒呀,咩都計唔到...
小息同阿迪去排隊買野食啦,排左勁耐,到我地果陣就無三文治! 可惡!
無時間喇,就唔行落去搵海豚喇... 搞到自己都無咩心機...
3堂physics,超眼訓!
佢講d friction、reaction force,爆易!
就唔聽,訓左陣,醒果陣都仲係教果d...
lunch,見到海豚架,佢俾人捉住,就廢事叫佢陪我食喇...
同阿迪落美心,liuway都係度,之後阿傑、叮噹都黎左,就同佢地食,
食完就丟低阿迪,3個人返學校先,要3個人用1把遮~~
小肥話我呃左佢帶衫返去練波,因為我無帶,落雨嘛...9成封場啦...
搵海豚,唔想同佢分開呀,好想只係同佢談心...無奈係無可能...
last 3堂pure maths,唔難,教concept,
講d logic、sets咁,都應付到啦,不過我仲未交功課...
放學,見唔到海豚... 去左開會,足球隊,小事啦...
之後返左課室,send sms俾佢,就做maths喇,
佢黎左搵我,咁就一齊放學喇~~ yeah~~ 又可以陪佢喇~~
同佢行去搭地鐵go home,係地鐵站見到阿迪,
跟住就送埋佢去青衣先返大窩口喇...

6 Comments:

  • 睇xanga...""

    By Anonymous 匿名, at 9:58 下午  

  • 宜家海狗ge日記愈來愈好睇啦~仲好好笑tim.....又肉麻喎~真係頂唔順~

    By Anonymous 匿名, at 11:33 下午  

  • 姣佬...終於可以打呢兩個字la...
    我想炸左你個日記r...
    洗唔洗我post埋你個海豚個樣比人睇下咁r....
    你攪到我好有衝到post出黎比其他人睇下你的女神...

    By Anonymous 匿名, at 11:38 下午  

  • 好呀好呀, 我想睇呀!!!

    By Anonymous 匿名, at 10:16 下午  

  • 暫時唔係咁好意思gei...
    有人唔比就唔係太好la!

    By Anonymous 匿名, at 10:31 下午  

  • ps:佢女神都唔錯的

    By Anonymous 匿名, at 10:31 下午  

發佈留言

<< Home