【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

9/30/2005

睇科學館,放學無練波,同海豚一齊

今朝唔知醒呀! 個鬧鐘俾個妹按左... 遲左幾分鐘先到...
sorry呀海豚... 我下次唔敢喇...
一齊返去學校,今日我地情侶裝呀,我又著PE衫返呀~~
返到去,買野飲先,果個人好似撞聾咁,講極都聽唔明,傻左...
同佢去下面坐,幫佢作半篇文,佢又作半篇文~~
又同佢影相,我地有合照喇~~ haha!
pure maths,講sets既野,唔難囉,不過我仲未交功課...
第2堂開始唔使上,理科班可以去參觀科學館,yeah~~
同海豚sms呀,唔知有無阻住佢上堂呢?
去到就參觀啦,都幾好睇,係咁影相,影返去俾海豚睇架!
返到去就lunch,去文華坐住先,海豚黎到之後又話一齊食,
咁我地就係文華食喇~~ haha,同佢一齊排隊買飯食~~
石仔叫我去練波,唔知呀,睇下點先啦...
食完就坐陣睇相、傾下計咁啦,叮噹係咁扮野,好搞笑呀!
返學校去下面坐啦,一路行一路勁多人望住我地,都唔知做乜...
傾一陣,陪左佢一陣,又要返課室... 唉...
係課室睇報紙,無人理我地... 我又悶得滯,唱下歌咁啦...
落去南昌銀行試玩,我唔想理佢,係度坐住hea下就算喇...
海豚係都唔肯俾佢張相我睇喎... 好慘,嗚嗚...
放學要去禮堂綵排,決定之後陪海豚,唔去練波喇!
好白痴,身為社長既我咩都唔知,haha~~
完左就同海豚走,去左葵芳,因為佢要去佢表姐度拎野...
之後就同佢行街街,陪佢買耳針,佢好驚俾佢表姐見到!
跟住佢陪番我去CD鋪睇野,then就同佢搭44M返青衣~~
係車度,有班女仔係後面係咁話蒙羅麗莎咩咩咩咁... 勁白痴!
我地一於少理,同佢十指緊扣,佢挨係我膊頭度訓,好舒服呀~~
送左佢返去就自己搭番地鐵返屋企喇... 聽日卒之唔使返學喇!正!

0 Comments:

發佈留言

<< Home