【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

9/29/2005

差唔多全日都同佢一齊!

今朝6點半起身,訓左都好似無訓過咁喎...
入青衣,本來可以上去佢屋企架,可惜佢媽咪又返左喎...
同佢一齊返學呀,一齊拎d禮物返去,yeah~~
返到去就一齊坐喇,好開心可以日日都係咁!
頭3堂都訓住覺... 太眼訓了!
pure maths夾硬頂住咁上堂,捱得好辛苦...
中化堂個miss好體諒我,竟然無話我...
小息又見到太多人,所以唔買野食喇,落去搵海豚...
真係好眼訓,想訓埋個小息佢架喇... 佢係度,就唔訓啦...
可能因為見到佢,之後就精神左! 2堂physics都無訓,
阿仲都同我地一檯,玩左d IQ題,唔使點聽書啦~~
oral堂個個都要出去講講自己既family,咪是但講下囉...
lunch,去左美心,海豚都黎埋,哈哈~~
一齊食飯,好正! 不過佢係都唔俾我請佢喎,搞錯呀...
又一齊行返學校,好鍾意同佢一齊! 感覺很奇妙的!
英文堂,派番測驗卷,30/85,不過原來佢計錯左,
我其實係37/85,都算合格呀! 好野!
落hall聽人分享,玻璃骨的祥仔... 好搞笑!
放學要開會,同海豚一齊去,我地同阿迪3個都唔做野,
因為唔使我地做,haha!
同佢傾計,一齊趴係度,好享受這一刻的時間!
到5點半就走lu,送到佢去青衣,佢又陪番我等車,好開心!
之後go home喇... 希望快d到星期6!

5 Comments:

  • 去我xanga ya..""

    By Anonymous 匿名, at 11:18 下午  

  • 要留comment ya..""

    By Anonymous 匿名, at 11:19 下午  

  • 除了羡慕還是羡慕

    By Anonymous 匿名, at 1:05 上午  

  • to欣:
    我用icq/msn同你講
    我同佢果d可歌可泣既故事啦~
    haha~~

    to波:
    有咩好羨慕?

    By Blogger 【海狗】, at 7:39 下午  

  • 拍拖的人是令人羡慕的(正常幸福情況下)

    By Anonymous 匿名, at 8:45 下午  

發佈留言

<< Home