【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

9/28/2005

返學,夜晚踢波

尋晚早左d訓,10點幾就訓左,今日都幾精神~~
照平時咁去荔景啦,竟然係佢早過我... 唔制呀!!
又係咁一齊行返去啦,又係去下面果度坐喎~~
尋晚無帶英文功課返屋企做,唔理佢喇...
今日英文又要quiz,又要測驗,好煩呀! 唔溫喇!
又佢一齊既時間最好就無人阻住,無野煩,唔係的話我會受不了的!
今朝要集會,又要曬,好彩唔算好熱,無流到汗...
2堂中化,睇人辯論喇,題目係「婚前性行為可以存在」...
諗住正方一定win,因為其實係hk已經有啦!
點知佢地真係可能太緊張,唔識講... 搵左阿迪出去做主持...
另一面有欣欣... 佢講完就到黎俊聲... 美女與野獸的表現...
又有ken ken果d屈下機咁,搞到反方win晒...
最後有潘國武,佢係咁震,我地係咁笑!
英文堂quiz,好多都唔識... 佢話好差,呢次唔計,下次再測...
小息,搞左好多野先落到去搵佢,都傾到幾句既,仲見到黃仁昌當值...
佢地話佢好衰,我暫時都唔覺,放長雙眼睇下點啦...
3堂physics,唉呀,講d野又係唔算難,moment,
apply maths都講左啦... 又訓左陣...
lunch去酒樓買飯盒食,佢地又係喎,早知叫佢幫我買埋啦...
開會,坐得好遠,有佢講無你講... 我地都唔理喇,當一齊食飯算...
oral,又係咁,好似無野學咁,叫我地返去作文...
2堂英文,睇文章計速讀既rate,咁就hea左堂,
之後就要test,唔算好難,是但做,唔識就撞,
無用心做,做完就趴係度訓... 係咁上下啦...
放學又要繼續開會,唉,唔係好想聽,仲要海豚等我放學,
好彩有阿迪陪下佢傾計,唔係一定悶死佢呀...
之後同佢去左下面果度計數,佢話唔想計,但係又係咁計喎...
女人心真係海底針呀... 原來佢唔係唔識做,而只係唔想諗...
6點就同佢果d一齊搭地鐵go home喇,返到黎就買三寶飯盒食,
之後去7人場踢波,對大窩口鋼龍果班,唔夠佢地黎,因為君傑幫佢地...
踢到10點幾去7-11買野飲,傾計到11點返屋企lu...
佢打左好多次電話俾我,唔知做咩呢?

3 Comments:

發佈留言

<< Home