【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

10/20/2005

歌唱比賽~

今朝返學好似無咩講咁,悶親海豚tim...
因為我諗緊野,唔知青蛙會點嘛... sor呀...
之後要搵青蛙,好煩,成日話我做唔到野...
見到佢就唔想幫佢做野啦,自己唔識做,淨係識點人做...
中化堂,阿傑短講,叫我俾評語喎,是但講下,過左骨就算lu...
2堂apply maths,計position vector,
都幾簡單,微分,ok la~~ 遲d積分就...
小息又要搵青蛙,搞到買左個三文治都食唔到! 好彩有eddie幫手!
上左班房食左佢,之後2堂physics,要寫計分紙,
書就聽到d啦,圓形運動嘛... 阿迪噴鼻血,搞到出場名單上面都有血!
英文堂,講vocabulary,我底子差,唔多掂...
lunch同海豚買包食,都ok啦,唔算太差既...
綵排,試唱,ok la,不過喉嚨痛痛地呀...
海豚無做過野,唔知有無悶親佢呢?
3堂pure maths,阿迪又流過...
roots & coefficient既關係,簡單!
放學去做野喇! 唱得麻麻地啦,應該唔使入決賽~~
之後青蛙「賽後檢討」,係咁噪,真係認唔住就郁手架喇!
跟住打籃球,唔識架嘛,咪亂打囉...
小肥俾波打中個咀,流血... 海豚都係,好彩佢無乜事,haha~~
走,返屋企換衫就去選區隊喇,不過踢得唔係好掂...
選完就買三寶go home食lu~~

p.s. 俾我地睇到臭汗條女個樣喇,haha!

3 Comments:

  • 你去參加歌唱比賽?????? 哈哈哈哈

    By Anonymous 匿名, at 2:49 下午  

  • 梗係~ 唔得咩?
    社長嘛,要挺身而出,
    先叫到其他人參加架...

    By Blogger 【海狗】, at 8:54 下午  

  • 有無人陪你唱我蠢我認..
    點解唔叫海豚同你唱好好戀愛呢~~

    By Anonymous 匿名, at 9:27 下午  

發佈留言

<< Home