【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

10/21/2005

眼訓! 出街食...

又係同海豚返學呀,今日唔會悶親佢喇呱...
可以同佢睇報紙,非常好呀~~ 唔理青蛙住喇~~
2堂pure maths,d野真係唔難,計下功課就算~~
中化,睇報紙,叫人講資料,好彩叫我唔到~~
小息交野俾青蛙,之後陪叮噹諗短講既野,無去到陪海豚...
又係中化,叮噹講短講,佢講得幾好,不過唔記得按計時器,我地笑到死左!
2堂PE,阿sir發左少少惡,嫌我地手腳慢...
之後玩手球,練起跑,好快就完lu...
lunch,又同海豚去左粥鋪食,好正呀!
3堂apply maths,完全係難頂,超眼訓!
d野都ok喇,唔算太難,不過真係好眼訓!
洗左2次面,又去左拎卷... 試圖減低眼訓的意識...
14/20,都ok啦,2條白痴數,都無左6分...
放學,係班房hea左好耐先入hall聽綠社比賽,有1、2個好聽啦~~
最後得我、海豚2個走,超happy呀~~
返到home就訓,7點要出去食飯,有親戚黎,
2表姐結婚喎,就黎同我地食餐飯...
倒瀉左杯酒,我件衫左邊濕晒,勁大陣酒味,搞到我好醉...
返到home就沖涼換衫,佢地就去左尖沙咀行街...

0 Comments:

發佈留言

<< Home