【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

10/28/2005

歌唱比賽,去大學聽講座

辛苦左咁多日,都係為左今日咋...
本來約左7點係荔景等,不過因為太累了,我同阿迪都遲起身,
7點半先返到去,之後就叫人幫我地化妝喇...
化到唔知點咁... 總之我就覺得唔靚啦! 不過又有d人話型喎...
叫左芬芬幫我買早餐食,thanks~~
海豚就好慘,無野做,我又陪佢唔到喎... sor...
有少少緊張啦,不過最後個show都算成功~~
落妝就麻煩,勁厚粉... 搞到件衫都有d粉... 希望洗得甩啦...
做完就同d記者做訪問啦,是但講d野啦...
之後同海豚去文華食lunch呀~~ hehe~~
食完就去下面個籃球場搵阿迪果d打左陣波,
打完就送左海豚搭地鐵,跟住就起行去中文大學喇~~
去到大學站要行上去,要上山頂喎,勁遠...
行左超耐卒之到喇,會合埋阿sir果d就去個場,
聽左2樣野:「光梳尺」、「愛因斯坦相對論」咁上下,
好深,唔多明,是但啦,聽住先啦,起碼有概念先~~
聽完就go home,helen俾我地玩,
佢怕左我地就唔同我地一齊搭車,haha~~
食完飯就落7人場踢波,拉左阿廖d fd踢,都ok勁,有得贏~~
我入左3球,good,不過好累... 11點幾返屋企lu~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home