【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

10/23/2005

算係入左區隊啦...

今朝又同爺爺去飲茶呀,又係食果d啦,食得好飽~~
之後返屋企玩電腦,做下功課咁,玩到3點幾就走喇...
無去到睇mandy,因為要踢青協個比賽... sorry!
去左5人場,踢青協,得3隊,我地、沙咀道果班、晨鷹,
第1場對沙咀道果班,唉!又係輸我...
次次比賽呀、選拔果d都係咁,唔知緊張定係發波瘟喇...
第2場對晨鷹,踢到就打架! 臭汗係咁撩人,就快俾人打架喇...
好彩最後我地贏4:3,拎到個第2咋!
去城門谷,選區隊,last 1堂,都係無乜表現...
最後果幾個叫我,爭d入唔到架喇,好彩...
阿廖入梗荃灣,不過荃灣應該無位,我可能要去深水埗踢...
返大窩口買三寶上球場食,食左個麵,唔算太飽...
之後跟隊,踢得都唔係幾好,因為太累lu... 跑左超多,無力呀!
11點go home,d功課都仲未做晒呀,點算呢?

0 Comments:

發佈留言

<< Home