【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

10/22/2005

同海豚睇戲、行街~~

今朝差唔多10點先起身,搞到要海豚去到荔景等我tim...
去到奧海城睇戲,「小企鵝大長征」,聽影評果d講,以為好好睇啦,
得十幾個人入場咋,又唔算感人喎,好似生態紀錄片咁...
睇完就一齊食野,因為好凍呀! 食左個炒飯,唔錯~~
之後我地行街,周圍睇,因為時間多,行完奧海城就搭巴士去西九龍喇,
去到西九龍又係周圍行,之後上左最頂果層,睇人射籃球,
有個女仔372分... 仲勁過晒d男仔...
跟住我地就去買介指,1人1隻,意義好重大呀!
搞掂就返青衣,去左m記食雪糕~~
食完仲有時間架,我地去左海滂坐,那是我們最嚮往的歡樂時光~~
我地咩都講,真係零距離,好開心呀!
之後佢返屋企,我就去左佢門口睇,最後無入到去...
頭痛極了! 返屋企,飯到無食...
9成係因為日日都飲咖啡,今日突然又唔飲...

0 Comments:

發佈留言

<< Home