【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

10/24/2005

開會開到10點半...

今朝要去媽咪到拎錢,搞到遲左,要海豚等我...
唔係賣花讚花香,佢雖然病病地,不過都仲係咁得意~~ haha~~
3堂apply maths,好快過!
計左d relative velocity咁啦,
又要諗d concept,都好過計數架喇...
小息食三文治,之後叫阿傑陪我去影印,TAS果d,陪唔到海豚...
3堂physics,做實驗,簡單的實驗,不過唔識做張紙...
搞左好耐,到lunch都未搞掂... 唔理lu,遲d先~~
同海豚去文華食,佢要食未食過既牛肉...
好彩佢最後都食得晒~~ 仲快過我tim!
之後佢要練歌,無人陪我,搞到好悶...
最後係pure maths,講功課果d,好多人未交,遲d先啦~~
之後2堂入hall,school tour呀! 夢寐以求呀!
不過無mandy,得krusty、EO2、bliss咋...
bliss都好,有好歌聽嘛~~ EO2睇過啦...
krusty又唔多arm我喎,是但啦,都有啤梨,good!
放學留係hall傾歌唱比賽既野,d人佈置,包括海豚,我就要開會...
海豚走之前陪佢食薯條,好野,不過佢唔舒服都食,希望佢無野啦,
傾到7點,落葵芳m記再傾,到10點半先go home...
好彩趁機做住d pure maths先,唔係的話d野就有排搞!

0 Comments:

發佈留言

<< Home