【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

5/22/2005

阿聰生日~~


happy birthday to 阿聰!!!
本來今日諗住去mandy d function架,
但係要陪阿聰... 無計,下次先啦...
下午約埋阿廖&金貓,4個人去荃灣開倉,睇波衫~~
去到好開心,因為見到好多mandy的travis海報,
補番無去mandy function既數~~
大就幾大,但係無乜好睇,有adidas波衫,
travis波鞋,總之唔係太豐富啦...
阿聰睇arm件西班牙,買左,都唔錯,$250~~
我只係去睇下,無諗住買,見到希臘藍白色主場波衫,
只賣$160,又幾靚,心郁郁tim...
之後商議左好耐,決定都係踢波... 因為全完d人今日都黎...
去大快活食下午茶餐,之後換衫踢波,
阿聰上左黎我屋企,順手鬥番舖winning~~ 我贏~~
佢用果隊好搞笑既WE United,
「暴走龍馬」有3球射門全部都中柱,阿聰鬼咁谷氣,haha~~
5人場,又係同李惠利果d鬥波,去到就見到阿叔早走,
因為佢媽咪有事入左院... 希望佢早日康復啦...
踢到咁上下去7人場,同全完果d鬥,
可能佢地d勁人都無黎齊,所以俾我地炒左幾球...
但係我都無入波... 嗚嗚...
途中係場邊等緊,有人話:「果粒咩星黎架?咁光既!?」
之後金貓咁答:「果粒人造衛星黎架...」
可能因為今日係農曆15啦,個月亮又圓又光,有相機的話一定影低!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home