【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

6/05/2005

搵工,無收穫...

今朝10點已經醒左,hea到12點先去食早餐,
去左新興食,仲見到小肥成家都去果度食...
食完約埋u記&阿聰一齊去荃灣搵工...
去左千色店睇,無一間請人咁滯...
上左綠楊新村的百佳問,經理話得番清潔工...
到左南豐果面,都係無乜舖頭請人...
走左去勞工處,睇arm幾份工,打電話去問,
阿聰打去間茶餐廳問係咪請人,果個人問幾多歲,阿聰答17,
果個人話:「份工唔係幾arm你...」跟住收左線...
我打去問有無倉務/跟車做,但係無人聽,可能星期日放假啦,
之後去愉景新城果邊睇,入惠康睇,又無話請人,又見唔到明仔...
食左下午茶先,又係果d $12既叉燒瀨...
上左3樓睇gundam,應該花左好多$去整...
睇晒都無話請人,有d又唔請暑期工喎...
行去力生,u記跣親... 不過無乜事,只係俾d人側目...
經過7-11買雪條食,行去沙咀道球場,
見到有個人著我地件粉紅色波衫,10號,但又唔係奧雲喎...
到左荃灣廣場,諗住見吉之島,見工時間只限星期1-6,
聽日去過,之後行晒,有個結論:sales無得做...
聽日開始要向飲食業果d埋手lu...

7 Comments:

  • 出MK搵la...MK多d...
    同埋...M記係最易入手._.
    Pizza hut都唔錯
    我諗最好都係意粉屋(呢個無關係的)

    By Anonymous 匿名, at 11:18 下午  

  • m記... 除非真係山窮水盡,
    了無辦法,否則一定唔做!

    mk,
    去果度做唔慌無人話你mk喇...

    pizzahut睇過啦,
    $25一個鐘,
    但係一定請晒人,
    因為連早幾日去左見的暴龍都無消息...

    By Blogger 【海狗】, at 12:00 上午  

  • 唔係fa...
    ball ming係沙田做._.
    M記...真係搵唔到會同k wo一齊搵黎做...
    要earn money洗 in comic show...
    同埋我好似promise左主人送MU件衫._.
    喂...順手夾下錢丫later!~
    點會話你MK...唔係之前有間書局又要睇咩Cert result...我一早填好form去見la...
    佢要果d能力我有齊...
    總知...ai...算la...要earn money comic show用黎買野...好想買曬成套龍珠...

    By Anonymous 匿名, at 12:11 上午  

  • ...
    諗定晒點使...
    無得搵唔到工喎...

    By Blogger 【海狗】, at 12:27 上午  

  • 冰go...
    所以而家要搵d錢
    唔係無龍珠睇!
    仲要買WE9._.
    ....都唔知搵埋搵埋夠唔夠洗...

    By Anonymous 匿名, at 12:30 上午  

  • 嗚嗚~~>_<
    我都搵唔到工呀~
    好慘呀, 星期日係葵涌廣場搵工, 好多衫鋪都請人, 但係好多都係全職, 又要有經驗(不過我會作話我又ga, haha), 有3間衫鋪寫低左我個電話no la, 又係個句:有消息通知你~仲有見左琴行, 仲話如果開到班就call我喎, 希望佢講真啦~
    其實我仲問左好多其實工ga, 有paris啦, 有聖安娜啦, 有好多衫鋪啦...
    今日就去左青衣城, 滾滾紅茶填form lor, 好似查家宅咁, 問我有冇破產呀咁,
    仲問左7仔, 話請哂人喎, 仲之呢排食左好多lemon咁啦, 個感覺唔係太好, 返樓下發現個咩婦女會請託管助教, 嘩, 我家姐就想見託管導師, 咁咪拿埋成績表去見lor, 點知話個miss上緊堂, 遲d打返比我地, 咁我地就梗係留低d成績表比佢睇下啦~
    唉~呢排都係等電話多啦~

    to ball:咩你有promise過我送件MU衫比我咩??點解連我都唔知ge...係就唔區啦!!

    By Anonymous 匿名, at 7:04 下午  

  • !.!
    應該無la咁(立即扮失憶先...)唔記得邊次講開件MU衫ga...你話好gei._. ...好驚r~
    唔怪得小榮話係KF見到你la sunday...原來見工...$.$
    搵工嘛...不如鬥快搵到份丫~~
    我過埋聽日就全力搵工...

    目標...買曬成套龍珠...

    ps:主人最後一句係講真定假ga._.
    果日你都講到好似真咁...
    我唔識睇暗示同明示果d ga...
    超蠢
    我蠢我認._.?
    他約我去迪士尼
    一秒感動
    ↑熱爆推介

    By Anonymous 匿名, at 7:24 下午  

發佈留言

<< Home