【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

6/07/2005

第3日搵工...

搵左幾日工都好似無乜進展...

幾個原因:
1. 因為只請長工
2. 唔請暑期工
3. 今年畢業生唔考慮
4. 唔arm做(做的話踢唔到波...)

今日同u記出多最後一次荃灣搵工,
目標直指食肆/茶餐廳!! 一係做樓面,一係做外賣...
1點出去,好似早得滯,驚多人食飯,阻住d人做野,
所以就行左陣街,順手睇定幾間先~~
睇左2、3間arm做,就入去見,
去左1間茶餐廳,寫低左d聯絡方法&期望待遇,遲d通知喎...
去埋附近的《八麵玲瓏》,填form,1星期內覆喎...
入千色店行左陣,去間CD舖睇,問埋都無JS的碟...
去《北京拉麵店》食下午茶,$13.2咋~~
食完就一路行,去左荃灣廣場果面都再無arm的工...
搭43巴士go home,之後打機...
魚子無啦啦打黎,問我做乜講佢同波波喎...
(講真果次我地葵芳鬥波果d都見到你地2個做乜啦...)
我張成績表去左佢手...

今日玩的一個心理測驗的結果:
《你的魅力來自於直接、不做作》
你是個很有個性的人,凡事有自己的一套想法,
對事情的好惡表達直接,不會優柔寡斷,也不會矯揉做作。
你對朋友好惡分明,朋友對你也好惡分明。
雖然可能有人不欣賞你,可是也不缺欣賞你的異性追求者。
要注意的地方就是謹言三思而後行。
交一個朋友很難,卻很容易因為一句話就失去一個朋友。

邊個係「欣賞我的異性追求者」? 快d同我講啦~~

15 Comments:

  • 你第一點同第二點有咩分別._.?(變左黃興桂...)

    By Anonymous 匿名, at 12:13 上午  

  • 下...係葵芳傾計有問題ga?!
    我地又無咩野...
    唔踢波有問題?(我對鞋點踢r...打龍就理鬼你la...)
    你d疑心真係大._.大到過份
    真係抵你被主人打黎質問..
    唔怪得佢記得你個result la...
    我好你一名only(未改分之前)

    By Anonymous 匿名, at 12:19 上午  

  • 嗚嗚...我都搵唔到工呀!!問左好多間啦~
    今日去埋西九龍, only填左一間野ge form~
    唉...又係等消息, 我仲有幾多時間等呀!!
    真係好唔開心呀~~希望佢地快d搵我返工啦~
    其實荃灣多唔多工搵ga??我都想去睇下...
    不過我已經愈來愈沮喪lu...
    個心理測驗你o係邊度玩ga??我都想玩下~

    o個日我地傾下計者, 唔係咁都有問題掛!!
    咁呀...我都同你傾過計喎, 唔通...
    咪亂講野啦, 你唔好唔記得你張靚靚成績表係我手上~哈哈哈~快d搵chocolate呢換返張野啦!!

    By Anonymous 匿名, at 7:28 下午  

  • 你地咁落力搵工gei...
    狗狗潮爆...
    the day before yesterday去搵
    就請左._.!
    主人...唔好咀喪la~~你實得gei
    你唔搵工..你無野食都唔好食左我r._.

    By Anonymous 匿名, at 10:31 下午  

  • 嗚嗚... 俾波波高我1名...

    明顯有問題啦,
    叫你幫手打龍又唔肯...
    如果魚子唔係度你一定幫既!
    果日最衰魚子去埋...
    (阿廖果d講2句啦~~)

    By Blogger 【海狗】, at 12:37 上午  

  • 荃灣已經飽和喇,
    唔好再去搵工,
    一定無好結果架...

    個心理測驗唔話你知~

    如果我係波波,
    果陣時一定踢埋一份,
    寧願丟低你係場邊都要踢波!!

    做乜次次都屈我請架...
    以後都唔請呀!!
    唔好再問我拎朱古力食喇!!

    By Blogger 【海狗】, at 12:41 上午  

  • 唔係wor...
    主人唔黎我走左la wor!
    睇下主人唔黎我仲點打波!
    ps:留意我係講明未改分..
    我成績表chem果科應該無左接近廿分...
    所以唔只高你一名...(應該)

    By Anonymous 匿名, at 12:42 上午  

  • if u were me, u would stay with master!
    唔請朱古力...請食其他仲好!
    ps:TW搵工係難ga la...
    出第二到la主人...
    試下SMS講果個地方la..可能仲有機

    By Anonymous 匿名, at 12:44 上午  

  • 追加一句
    你次次夠話屈你請la..
    最後你咪又係請左...
    therefore...你係自願...not屈
    咪自欺欺人la:P

    By Anonymous 匿名, at 12:48 上午  

  • 咁都唔講比人知......
    你咁衰就梗係會丟低我一邊啦!!唔係個個都好似你咁ga...唔理人ge感受~
    咁我諗住睇下者, 唔係咁都唔得下話, 個場你買左咩??咁我都係諗住我冇咩機會睇你地踢波先去者, 如果我真係咁阻住你地, 咁唔應該出現ge, 你可以出聲, 我會即刻走lor, 唔該唔好宜家先黎話我阻住哂~
    既然係咁, 你地踢緊ge場永遠都唔會見到我ge影, 你地可以放心, 冇人會阻住你地~

    朱古力...唔問咪唔問lor~以後都唔會煩你!

    By Anonymous 匿名, at 7:21 下午  

  • 主人發火非同小可...

    By Anonymous 匿名, at 7:24 下午  

  • 所謂的有野發生左... 弊了...

    By Blogger 【海狗】, at 1:29 下午  

  • 你仲要打"所謂"兩個字
    你係咪前世無被人嬲過._.?

    By Anonymous 匿名, at 2:14 下午  

  • 所謂的意思係被叫作...

    By Blogger 【海狗】, at 3:23 下午  

  • 可惜語氣上....

    By Anonymous 匿名, at 4:07 下午  

發佈留言

<< Home