【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

6/08/2005

又去荷蘭豆屋企玩~~

今日,又可以去荷蘭豆home玩lu~~
dicky約我10點等,我已經10:25到架啦,都唔見佢出現...
我同梁勇自己上去,同俊明3個玩住ps2先~~
GT4,唔識控制,亂撞,都幾好玩~~
我肚餓,所以叫pizza hut again~~ 正死了!!
pizza hut到左,dicky都仲未到...
食左1半,佢同liuway先至到,已經係中午12點喇...
食完就玩winning 8,我梗係贏晒啦...
跟住patrick都有黎,就玩《鐵拳》!!
好好玩,不過俾梁勇係咁屈機...
我地全部唔識,全部都亂按,亂出招,都好搞笑~~
玩到咁上下我都悶,就玩象棋,因為太耐無捉過喇...
贏patrick 2舖,都贏俊明2舖呀~~
梁勇驚輸左會俾我串,所以唔肯捉喎...
7點同梁勇走,陪佢行去荃豐買ps2記憶咭... 跟住返屋企...

3 Comments:

  • 有PS2打唔叫我同小喬...
    攪到我同小喬兩個自便(不過都爆冷笑wor)

    By Anonymous 匿名, at 12:40 上午  

  • mm...
    我都無叫patrick架
    佢又識去喎...

    其實都唔係我約人...

    By Blogger 【海狗】, at 1:27 上午  

  • 哦...我估到點解then...
    因為.............
    我呢期成日invi無人見到我._.!
    (無奶油小喬都唔知ga...)
    咁係邊個約...
    而家我同小喬伙拍去打gun vs Z gun好屈機...1 on 1都唔怕!(可能小喬讓我ja._.)

    By Anonymous 匿名, at 1:34 上午  

發佈留言

<< Home