【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

6/09/2005

踢波呀~ 入4球~

今朝特登叫爺爺叫醒我一齊去飲茶,因為好耐無去過喇...
可以食番好鍾意食既蝦餃!! 正!!
食完去舖頭幫手,因為家姐今日要去考oral...
之後go home打機~~
裝到java喇,可以yahoo桌球 & 網上對奕了!!
玩下,hea下,3點半,落住雨,去接個妹放學...
跟住又帶佢去舖頭拎野食~~ 我都拎左2串牛雜~~ ha~~
食完,又hea,等到6點幾去林士德踢波~~
去到得阿dee一個... 成班友7:15先到...
跟住鬥波,d人都唔勁... 話咁易就過到~~
贏左4球呀~~ 我入左2球!! 仲要都幾靚~~
第1球,我係後搶到個波就係咁爆,到禁區頂射遠柱地波死角入~~
第2球,又係我搶到,今次係推到中場就遠射,曲墜遠柱入~~
book左場,新都會果邊都係,hea左陣,決定轉去大窩口踢~~
因為我地有10個,之後我猜輸左,無份踢...
佢地贏左全完form 7果d,之後對sunny d fd...
佢地唔夠人,u記幫佢,之後又換左我,跟住就食左龍哥一腳...
贏左,佢地又夠番7個,我又無得踢...
全完果班又輸,到番我地,我又踢,點知又入波,射入sunny!!
對番全完果班,又係我入波,地波拉西,過左後衛大細,死角入~~
又對番sunny佢地,今次好難踢,sunny出左黎,
鬥到難分難解,個幾鐘都有,人地好多中龍射門,家誠全部瓦解晒!
我地都有阿冼射中柱,明仔幾個射門撻Q...
最後,我地無晒氣,我都無回防,就俾人猜入左...
走,同阿廖去7-11買中杯飲,之後go home... 累...

2 Comments:

發佈留言

<< Home