【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

6/23/2005

oral practice

今日都係練oral呀,9:30返去...
去到有john wong,烏繩果d,仲有mary呀,又可以笑~~
之後魚子返,佢拎番張成績表俾我呀,仲請番我食朱古力,haha!!
考得都幾ok la,全班20呀!!全級45囉...
maths有d可惜,91分,不過全級第10咋... 廢晒lu...
mary話英文listening勁果d係聰明人黎架喎~~
咪即係讚緊我囉,haha~~
做discussion呀,一d都唔掂,唉...
就連mary都話對我無乜期望架喇...
做role play都ok既,
不過set問題就成日轉錯d grammar...
lunch同梁勇、牛腩、魚子&john食KFC,
不過魚子病喎,唔食得,就自己買包食...
再練過,discussion,努力d諗d point,
不過都係唔識諗d reasons黎支持自己個point...
之後俾多d時間教我,mary就話我有d起色架喇...
比之前好好多喎... 其實自己知自己事啦...
之後梁勇要去考,但係又無遮,就拎左我把遮去...
咁我走果陣就焗住叫魚子遮埋我喇...
最後又係role play,好左好多喇,
講真,練左咁多次,真係有d進步呀,有信心,無咁口疾喇~~
而家好有信心oral合格呀!
同魚子走,鬼咁大雨喎,成身濕晒...
今晚同小肥&阿廖去大球場排隊,買曼聯波飛...

0 Comments:

發佈留言

<< Home