【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

6/24/2005

oral 會考!

成晚都係大球場呀,去到同阿廖&小肥鋤dee,又聽mp3咁,
2點幾就訓,不過梗係訓唔到啦,塊地咁硬...
其實都係因為心掛掛,驚訓著左會俾人偷晒d野...
閉著眼,等到5點幾,起身喇都係...
聽mp3,睇oral果本野,都溫左d啦...
8點幾,走lu,搭地鐵去旺角,去朗豪坊見仙跡岩...
到旺角都唔見阿聰,原來佢唔知醒... 我自己去先...
上到去就填form,我唔記得帶相,之後佢就逐個見,
問埋d我唔識既問題... 仙跡岩係咩黎架喎...
大佬,剩係知係賣野飲架咋...
另外問做店務員要有咩必要條件,我只係答要良好溝通技巧,落單準...
之後就話等通知... 睇黎機會都係好微喇...
搵番阿聰,同佢食早餐,好大雨呀,成對腳濕晒,對鞋入晒水...
食完就聽到掛左紅雨... 同阿聰hea陣,佢就上去見,
見完就一齊返葵芳剪頭髮,剪到好短呀,好似無晒頭髮咁...
之後問阿聰借左$20,又陪佢買撈麵食,之後就去林士德換校服,
再搵埋魚子果d,等佢地食埋lunch就返學校練埋oral...
返到去就玩左陣先,層層疊&好似war game咁既game...
之後練到4點走,好似練完都無再進步既空間咁...
去葵芳地鐵站會合椰汁糕&阿蕭去試場...
係南昌站落車,行左陣商場,再一齊搭的士去大角咀...
去到就有少少怯場,不過過一陣就無野...
係waiting room等到第3輪先到我...
發揮得都幾好,role play miss左一個answer...
discussion都已經盡量發言喇,可能緊緊合格啦...
會考全部完晒,放下心頭大石了...
之後一齊行去太子,搭地鐵走,返屋企食晚飯,
返過大球場,傾左陣就sleep,因為太眼訓了...

0 Comments:

發佈留言

<< Home