【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

8/22/2005

林士德踢波...

11點醒,又係自己走去新興食早餐...
之後打機,西貢個阿嬸黎探我地,就帶佢去鋪頭睇下...
跟住就同小肥、奧雲去荃灣津味食炸醬麵,
食完上左千色店搵果日見到果個女仔,不過搵唔到...
去左天天打陣機先,玩頭D,小肥win左我,
佢有得玩多鋪,不過之後俾人挑機,輸到喊咁滯...
我同奧雲玩outrun2,我贏~~
搭43去林士德,book左場,不過都無用,
d阿叔唔肯讓個場出黎... 我頂...
鬥波,開頭都贏既,踢左陣就俾個阿叔茅...
左腳大脾食左下,好痛,即刻換臭汗踢,點知佢出場就輸左...
我抖左陣先再踢,點知今次都我一出場就輸波...
到另一面踢,又輸波,對面有個人唔著波衫,
我地成日認錯佢係自己人,成日交個波俾佢...
之後對康輝佢地,佢地有阿欽,我地都夠踢既,
不過最後我攻完之後回防唔切,仲以為臭汗會包人地個過頭波,
點知佢無包到,我再追都追唔切...
跟住阿廖仲要發我地脾氣... 唉...
返到大窩口,我地仲上5人場同老林果d踢左陣,
之後教下佢地射波,同埋去阿波羅傾計咁...

0 Comments:

發佈留言

<< Home