【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

8/23/2005

去左荷蘭豆home

次次都係咁,知道第2日要早起身的話就會訓唔著,
尋晚就係咁喇,成晚都訓唔著呀...
10點幾起身就搭地鐵去荃灣,去到得我1個人...
11點,波波、家和果d準時出現,
其他人就慢慢黎,早知我食埋早餐先過黎啦...
係美心買包食,食完都仲係唔齊人... 遲到真係煩...
子彈後日就要上機去加拿大讀書了,有d唔捨得...
之後上左荷蘭豆home,有18個人,
諗唔到有咩做,全部人睇十萬噸情緣...
睇完,有d人去左食野,我地就有d人打牌,有d人玩7級豬~~
玩到2點就去滋味街食野,梁勇都黎join我地~~
去惠康買野飲,順手探下明仔~~
之後去左會所打壁球,不過得我、阿迪、liuway...
打完去返荷蘭豆home,好多人,玩killer~~
有d悶,因為我一直都做唔到killer... 可惡!!
玩到6點,有d人走,有d人去打桌球,
而我就留低睇電視、打左陣麻雀...
edison俾左好多朱古力俾我地食,
我食左粒酒心朱古力,好唔掂,酒味好難頂!
食完之後有d暈暈地喇... 好似有d醉咁...
7點走,搭地鐵go home...

0 Comments:

發佈留言

<< Home