【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

10/31/2005

同海豚...是最幸福的!

今日放假呀,約左海豚,同佢出街街呀! 超開心!
食完早餐就入青衣搵佢啦,之後就搭地鐵向將軍澳進發喇!
係寶琳站落車,因為果度有3個商場,諗住實好多野行啦,
點知就得個大字,無咩可以睇架喎,買衫果d又唔關我地事喎...
之後海豚食野,就同佢食啦,
食完就去左玩具反斗城睇d低b野,haha~~
睇到差唔多4點,就返入青衣喇,因為又諗住去海滂度坐嘛,
我最鍾意就係呢個時刻架喇,因為我地2個人可以坐低靜靜地咁傾計~~
當然唔只咁啦,總之就好鍾意啦~~
佢仲做左d令我好開心既事,唔講啦,你地估都估到啦!
唉,都係唔講咁多喇,費事到時又俾d人笑啦...
夜晚我都仲係諗住,搞到我訓唔著呀,haha~~

p.s. 你地快d打comment啦~~

7 Comments:

  • 予慾無言

    By Anonymous 匿名, at 12:43 上午  

  • Can you post Dolphin's photos on the Web ?

    By Anonymous 匿名, at 11:59 上午  

  • 你係邊個先?

    唔知邊個我唔post架喎

    By Blogger 【海狗】, at 7:01 下午  

  • 唔好post啦><!!
    咁樣衰~*

    By Anonymous 匿名, at 8:13 下午  

  • I know you and we have met before. I am not a bad guy so don't worry. I am glad you've found a puppy love (a puppy love is a true love).

    I feel sorry and pity that I still haven't found one yet.

    I read your daily everyday. You are young, active and enthusiastic person. When I was young, I was just like you.

    By Anonymous 匿名, at 8:20 下午  

  • 其實我諗我估到你係邊個架...
    你不如同我做筆友丫~
    我有e-mail架~
    你應該知既,
    就算唔知,
    你都應該知道去邊度可以搵到架~

    By Blogger 【海狗】, at 7:35 下午  

  • I think it will be great. Today, I got a new pen friend. I will write to you later.

    By Anonymous 匿名, at 6:14 下午  

發佈留言

<< Home