【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

10/29/2005

踢滅罪盃、行旺角、去小肥度睇波

今日有比賽踢,滅罪盃,陳南昌vs燕京...
9點半就同小肥去葵芳,會合埋阿曾就一齊去利口坊食早餐,
食完就過球場,睇左陣就到我地踢,無得戴眼鏡...
又係好似唔夠狀態咁,我地俾人入波先,
之後我有罰球機會,龍門拍出俾小肥執雞入左! 不過好快又輸多球...
人地幾勁呀,有好高果個阿邦打後,細孖打前...
下半場焗住搶攻,好多機會都入唔到,
最後仲要俾細孖打反擊入多球,咁就無lu...
踢完就同小肥、阿曾、amy、crystal去旺角行街,
海豚又唔出得街喎... 無奈...
係地鐵玩,猜輸要飲水,我輸左2次,飲到好飽...
去到旺角,crystal就去大家樂食野,個個睇住佢,搞到佢唔好意思,
食完就行啦,amy好勁,一路行一路食,無時停,
本來用黎買衫果d錢,俾佢拎晒黎買野食,勁!
之後去影貼紙相,影左2次,都ok啦,我都係唔識擺pose...
買煎釀三寶食,今次得crystal唔買,佢又好尷尬...
見到間「咀妙妙甜品」,amy又走左埋去睇,真係丫...
去洗衣街行,行到去麥花臣睇d阿叔射波,真係幾勁架喎!
陪阿曾睇boot,去到興發,我地睇野,amy又去左對面買魷魚食...
去朗豪坊行,萬聖節,商場有d人扮鬼嚇人,有個扮殺人狂,超真!
睇大電視,有個節目玩d藝人,請佢地上間餐廳坐,
之後搵個大胸女人係隔離引佢地,好搞笑架!
睇左郭晉安、陳小春,小春先勁,扮睇報紙,跟住係咁望條女,笑死!
去無印睇野,睇完就差唔多喇,go home食飯,
食完就上小肥屋企睇波,有阿廖、臭汗,睇熱刺對阿仙奴,車仔對布力般,
睇到差唔多12點就返屋企訓lu...

0 Comments:

發佈留言

<< Home