【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

10/30/2005

夜晚踢波,遲d踢聯賽

今朝大覺訓,11點半先起身,因為無事做嘛~~
去集興買炒飯食,又耐無食過喇! 正! 之後打winning!
玩到2點幾就玩陣電腦,到4點就做功課,做左好耐都做唔到d咩出黎...
5點幾就同海豚傾電話喇,傾完就食飯,8點落球場,
阿畢同我地踢喇,2隊全完踢左超耐都分唔到勝負! 水鬥水...
踢左個幾鐘先到我地踢... 唉...
對阿文果d,都幾難踢,我地贏唔到,又等...
但係佢地輸俾全完果d喎,又到我地,幫佢地報仇,win左,hehe~~
不過我好快就累,因為踢左幾日波... 走左去打龍...
又對返阿文果d,俾佢地係咁攻,好彩都入我唔到,最後又係我地贏!
去7-11買野飲,之後go home...
遲d我地同阿文果d一齊踢聯賽,不過我應該唔多掂...
一黎要讀書,二黎唔夠勁,是但啦,參加黎玩下啦~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home