【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

11/01/2005

係咁俾佢笑...

尋晚訓唔到覺,今朝又要返學喇...
遲左好多出門口,好彩都仲早過海豚到~~ hehe~~
佢係咁笑我訓唔到覺呀,衰人黎架!
肚餓呀,買左個三文治食,正!
今日要早會呀,好彩都無乜野,第1次可以舒舒服服咁早會咋...
阿仲無再返學喇,唔知係咪退左學呢?
中化堂,佳果講早會,「第2次」,佢自己作個故仔,
我都聽唔明,之後miss又叫我講評語...
2堂apply maths,有d眼訓,頂左陣,捱過左,
講牛頓3大定律,易,其實唔聽都得...
小息又同海豚買野食喇,係呀,我個肚生蟲呀... 9成俾amy傳染左!
2堂physics,頂唔住,訓左堂,阿傑、阿迪都有訓,
我地坐中間果檯,個個都望住我地...
之後英文,講d feeling既生字,識d唔識d啦...
lunch,同海豚去粥鋪食,好幸福呀~~
3堂pure maths,派測驗卷,
MI果題無由1開始,成題無分喎,shit...
搞到15分,唔係的話就同阿迪一樣全班最高分架喇!
放學就係學校坐,諗住搵阿sir問apply maths,
海豚陪我等到5點幾就走lu,我地等到6點都見唔到佢,無奈...

0 Comments:

發佈留言

<< Home