【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

11/02/2005

多得臭汗,等足3個鐘...

日日都可以同海豚返學呀~~ 勁開心~~
今日我遲左超多,sor... 訓到唔知醒...
2堂pure maths,無特別...
2堂中化,d人介紹專題,遲d到我地,之後玩,
猜輸要對住miss扮咀,叮噹輸左,
佢做完之後俾miss叫佢俾意見,haha~~
PE堂環校跑,之後練鐵餅、標槍,好快就過lu...
lunch又同海豚一齊食,good~~
3堂apply maths,唔難既...
放學係學校,我地圍內開會,不過我出左聲都無人理,算啦...
究竟我應該繼續嘗試主動,定係做返唔出聲既我好d呢?
夜晚去踢波,好慘,人地book左場,8-10,我地又無波喎,等...
到我地踢啦,1分鐘唔夠就輸左,臭汗走光式痾蛋... 頂...
又等,到11點先再到我地,3個鐘呀... 踢多幾分鐘就走lu...
好彩佢都肯請番我地飲野補數~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home